https://twitter.com/play_pso2/status/1432901038810480647?s=21
Ur kidding...right? U seriously want us to spend $100 just to get that dash and glide?! I was looking forward to this campaign, thinking id be able to get something new just by playing the game. Not spending money....bullshit.
冗談です...そうですか?そのダッシュとグライドを得るためだけに100ドルを費やして欲しいのですか?!ゲームをするだけで何か新しいものが手に入ると思って、このキャンペーンを楽しみにしていました。お金を使わない....でたらめ。
30k retweets after scaring away most players and 10k ac plus premium. Did you make this collab to celebrate sonic or milk your fan base further?
ほとんどのプレイヤーを怖がらせた後の30kのリツイートと10kのacプラスプレミアム。ソニックを祝ったり、ファン層をさらに搾り取ったりするために、このコラボレーションを作成しましたか?
You're joking, right? Just a reeeaaaaaaally early April Fools joke, yeah? Please let me know what the guys in charge of monetization are smoking, and exactly how much is in their systems past what would kill any normal person.
冗談ですよね?エイプリルフールの冗談でしょ?現金化を担当する人たちが何を吸っているのか、そして彼らのシステムには普通の人を殺すものをどれだけ超えているのかを正確に教えてください。
You can't even give us regular updates that aren't your version of loot boxes and now you slap us in the face with this? I am not paying another dime to play this game.
あなたのバージョンのルートボックスではない定期的な更新を私たちに与えることさえできません、そして今あなたはこれに直面して私たちを平手打ちしますか?私はこのゲームをプレイするために別のダイムを払っていません。
Haha This is a funny joke Sega. Now show is the actual way to get the Sonic dash animation because there's no way that you expect people to spend $100 for the honor of... becoming a circle sometimes
ハハこれは面白い冗談セガです。今、ショーはソニックダッシュアニメーションを取得する実際の方法です。なぜなら、人々が名誉のために100ドルを費やすと期待する方法がないからです...時々サークルになる
I don't have the energy to be snarky, so I will just say that I am immensely disappointed in NGS's direction so far.
私には卑劣なエネルギーがないので、これまでのところNGSの方向性に非常に失望しているとだけ言っておきます。
So you guys WANT your entire fanbase to leave. I see.
だからあなたたちはあなたのファンベース全体を去りたいです。分かりました。
Your game has become predatory garbage. You once had a reputation for not being like other f2p games, but you're not just like them now, you're one of the worst I have seen for a long time.
あなたのゲームは略奪的なゴミになっています。あなたはかつて他のf2pゲームとは違うという評判がありましたが、今は彼らと同じではありません。あなたは私が長い間見た中で最悪の1人です。
野糞さん向こうで1万円玉って呼ばれてて草
1万円払わなければダッシュ体験すらさせない
↓
じゃあいいわ
https://twitter.com/5chan_nel (5ch newer account)
【悲報】オメガの詐欺フィギュア、スクエニから無かったことにされる【FF14】
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています
129Anonymous
2021/09/17(金) 19:05:54.37ID:Mc01gEiR■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています
ニュース
- 移民受け入れ多い先進国は大きな経済的恩恵を享受=論文 ★2 [首都圏の虎★]
- 【サッカー】「W杯史上最悪の試合」パラグアイ-オーストラリア0-0に批判噴出「共謀」「調査されるべき」 [ゴアマガラ★]
- 高市政権、イランに16億円の緊急無償資金協力 イラン国民に生活必需品や食料を配布 [お断り★]
- ゴーン元会長、復帰に意欲 「日産は非常事態」 [少考さん★]
- 【W杯】日本はF組2位で3大会連続決勝T進出 1回戦で王国ブラジルと激突 スウェーデンと1-1ドロー ★10 [恐縮です★]
- 国旗損壊罪「愛国心醸成される」 維新が提出者として答弁、衆院内閣委 [おっさん友の会★]
- 訓練編成の内容に納得がいかず暴言。自衛官の40代2等陸曹が懲戒処分に [663766621]
- 🏡ちょちゅえ😲👊😅👊😲ちょちゅえ🏡
- 【高市朗報】台風来るたびに「コロっケ」とかクソつまんねーこと言ってたクズども、5ちゃんねるから消え失せる🥺 [616817505]
- 日本、レアアース不足で「詰み」始める。原因は高市 [838847604]
- 生タマゴって殻がめっちゃうすいことあるよ
- ご 注 文 は