ด็็็็็็็็็็็็็็็็็を書き込むと、レスだけでなく設定画面でも目からビーム出るんだね
普通ブラウザで見てもビーム出てるから、siki関係ないんだろうけどด็็็็็็็็็็็็็็็็็
https://imgur.com/tct3G6L.jpg





ด็็็็็็็็็็็็็็็็็